Gyakori kérdések

Lehet-pontos időpontra kérni a kiszállítást?
A GLS futárral kell felvenni a kacsolatot, és ebben Ő dönt.

Lehet-e személyes átvételkor bankkártyával fizetni?
Igen, lehet!

A Futárnak fizethetek-e kártyával?
Nem, a futárnak csak készpénzzel,vagy előre utalással.

Milyen bankszámlaszámra utaljam a pénzt banki előre átutaláskor?
Benne lesz az e-mailben! Azért ne utald az e-mail előtt, mert jó lenne az utaláskor a közlemény rovatba az elküldött hivatkozási számot is feltüntetni, ez sokat segít abban, hogy az összeget pontosan és automatikusan hozzá tudjuk a beérkezésekor rendelni a TE rendelésedhez.

Külföldről fizethetek-e utalással?
Nem. Azért, mert a konverziós arányok miatt mi nem a számla pontos végösszegét kapjuk meg.

Külföldre (Szlovákia, Románia, stb.) miért nem küldhetek utánvéttel?
Mert cégünk számláit forintban állítja ki, és utánvétet csak Magyarországon és csak forintban szednek be a futárcégek.

Módosíthatom-e a rendelésemet?
Igen, erre is van mód. A legjobb, ha telefonon (06-1-405-5549) veszed fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Visszaküldhetem-e a terméket ha nem tetszik?
Igen, kivéve a szövet autószőnyeget, a lent részletezett okok miatt. A legjobb, ha telefonon (06-1-405-5549) veszed fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Küldtem e-mail-t,miért nem kaptam választ?
Nagyon sok kérdést kapunk és sajnos nem mindegyikre fogunk tudni válaszolni,ezért ha úgy gondolja fontos a kérdés, akkor telefonon biztos tudunk segíteni. Ezért nem tudunk fényképet,méretet,anyagmintát küldeni.A legtöbb hozzánk érkezett kérdésre a válasz megtalálható a weboldalon.Az árlista naprakész ezek az árak vannak érvényben.

Minden termék méretpontos?
Igen,ha nincs külön jelezve a kivétel,minden termékünk méretpontos.


Tehát pontosan olyan lesz mint amilyen most van az autómban?
Nem biztos.Eleve nem nem tudjuk mi van az autódban,lehet jó, rossz,gyári,kitágult,összement,univerzális. Sok cég készít autószőnyeget és bár nem mindegyik tökéletesen egyforma nem biztos hogy csak egy jó szőnyeg létezik.Számos szabásminta alapján készülnek a szőnyegek,már a gyárban is,időközben is  változtat rajta a gyár és az ezzel foglalkozó cégek is.A vevők is mást akarnak, az egyik, hogy nagyobb legyen mint a gyári, hiszen az kicsi és nem megy fel a műszerfalig,a másik, hogy legyen erősebb,már-már örök életű,az is sűrűn előforduló igény, hogy puhább legyen ne karcolja össze a cipőjét,viszont ha lehet, ne legyen olyan nagy mint a gyári mert az felcsúszik a pedálokhoz.Legyen hátul egyben, védje a kardánalagútat, hogy a gyerekek ne tapossák azt össze,ne legyen hátul egyben mert azt nehezebb kivenni. Stb.....Így többféle igényre többféle megoldás létezik,nálunk is.Amik a webáruházban kaphatóak azok a gyári vagy gyárihoz közeli megoldások. Ezért nem fogadunk el reklamációt arra vonatkozóan, hogy egy-két centiméterrel rövidebb vagy hosszabb mint amilyet gondoltál volna.Természetesen erre is van lehetőség,hogy pontosan olyan legyen,személyesen elhozod az autót vagy a mintát,és akkor kollégáinkkal a helyszínen egyeztetve pontosan az kapod mint amire gondoltál. Amire mi garanciát vállalunk,hogy a termék az adott autóhoz készült, a padló vonalát követi,beleillik,esztétikus,nem akadályozza a ki és beszállást,nem gyűrődik,nem pöndörödik,mindezt a legjobb áron, azonnal. Aki ennél többet ígér,azzal nem tudunk versenyezni.

Azonnal kapható az összes termék?
A méretpontos szövetszőnyeg kívételével legtöbb termék (méretpontos gumiszőnyeg,kartervédő,méretpontos csomagtértálca,méretpontos hótálca,) azonnal kapható.Természetesen előfordul,hogy valami elfogy,de azt azonnal automatikusan rendeljük.A weboldalon fel van tüntetve a raktári készlet.

Mennyi a szállítási határidő?
A szállítási határidő azon termékek esetén ami nincsenek raktáron,és nem saját üzemünkben gyártjuk kb:1-4 hét.Erről nem mi tehetünk, hanem ennyi idő alatt gyártják le a külföldi partnereink.A rendelések folyamatosan mennek a gyárak felé, így bármikor beérkezhet egy adott termék,hiszen nem akkor van megrendelve amikor a rendelés hozzánk befut hanem már jóval előtte.

Mi a helyzet a méretpontos szövetszőnyeggel?
A méretpontos szövetszőnyegeket mi készítjük, így nem raktározunk,hanem mikor megrendelés érkezik akkor gyártjuk le kb. 3-4 munkanap alatt.

Tehát a helyszínen nem is vásárolhatok méretpontos szövetszőnyeget azonnal?
Nagy valószínüséggel nem,hiszen annak akkor indul a gyártása,ha megrendelik.

A helyszínen tehát nincs egy darab sem amit meg lehet tekinteni?
De természetesen van, és vannak már elkészült szőnyegek,anyagminták, amikből választani lehet.

Hol lehet átvenni a termékeket?
A helyszínen természetesen díjmentesen,a házhozszállítást a GLS futárszolgálat végzi, ára 1490.- ft (bruttó).

Miért nem találom meg a webshopon a terméket holott az árlistában benne van?
Ez előfordul,a webshop ugyanis átalakul,és vannak termékek amik már vagy még nincsenek benne.
 

 

 

Értesülj új termék akcióinkról, kedvezményeinkről
Kosár
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!